Crit a la llibertat

jueves, 24 de febrero de 2011

Pràctica Copy

A continuació insertaré 5 anuncis per tal d'observar els copys, els seus temes generals, el benefici bàsic que aporten a l'anunci.

Anunci 1- J&B


Text:  Las risas NO tiene límites, tus copas SÍ. Disfruta con inteligencia.

El tema general del text:  Frase de prevenció de gran ingesta d'alcohol.

Els beneficis emocionals proposats en el text: El fet de beure alcohol amb moderació i sobre la prevenció dels accidents.

L’objectiu de la comunicació: El fet de comparar-ho amb el riure, ens relaciona el producte amb la diversió, però sota la responsabilitat.

L’estructura del text: Es troba una part sobre les cares i l'altra per sota. El fet de separar les dues frases, la comparació del somriure i de les copes, i l'altra, el fet de difrutar de la beguda amb intel.ligència.

El ritme d’exposició, de lectura: Dos ritmes, la primera frase que et relaciona el producte i la segona, el benefici bàsic del producte.




Anunci 2- Tierra



Text:  Tierra. La película de nuestro planeta.

El tema general del text: La creació d'una película que reflexa la nostra verdadera terra.

Els beneficis emocionals proposats en el text: El fet de poder veure en aquest película la naturalesa de la Terra.

L’objectiu de la comunicació: Sensibilitzar la gent a través de la película i, en aquest cas, de l'imatge d'un ós polar dormint.

L’estructura del text: Es troba a la part de dalt, després del títol de la TERRA.

El ritme d’exposició, de lectura: Curt i senzill, una única frase contundent suporta l'anunci.



Anunci 3- Media Markt



Text:  El Gustazo de comprar a mejor precio.

El tema general del text: El fet de poder comprar a un millor preu els productes que ofereixen, respecte d'altres marques.

Els beneficis emocionals proposats en el text: El preu més barat dels seus preus, amb la consegüent satisfacció per haver trobat una millor tarifa.

L’objectiu de la comunicació: Atraure als clients que busquen un preu baix dels productes que ofereixen.


L’estructura del text: Està introduit en un globus com si estigués parlant el noi que apareix a l'esquerre de l'anunci.

El ritme d’exposició, de lectura: Fàcil i ràpid, doncs, està tot en un mateix bloc a la part de dalt, dins el globus de parla del noi.



Anunci 4- Nokia



Text:  No es tecnologia, es lo que haces con ella.

El tema general del text: El que es pot aconseguir amb aquest mòbil pel que fa a tota la tecnologia que incorpora.

Els beneficis emocionals proposats en el text: Poder gaudir d'una tecnologia molt avançada en aquest nou mòbil.

L’objectiu de la comunicació: Atraure la gent que li agrada la tecnologia avançada en tema de mòbils, i així mostrar el gran avanç que està fent la marca.

L’estructura del text: El text principal a l'inici de la pàgina i, a continuació, les característiques que fan referència al títol i al mòbil més concretament.

El ritme d’exposició, de lectura: Està en un bloc a la part dreta de l'anunci. En plan exposició del text, però resumit.



Anunci 5- Licor del Polo


Text:  Gana hasta 6000€ y 300€ cada día. ¿Qué te hace sonreir? Cuéntanoslo y llévate un SmartBox.

El tema general del text: Ens presenta una promoció del producte, a través del sorteig de diners en metàl.lic i d'un SmartBox.

Els beneficis emocionals proposats en el text: Poder guanyar diners gràcies a la compra del producte.

L’objectiu de la comunicació: Que la gent vegi la oferta i compri el producte motivat pel concurs de diners i del joc.

L’estructura del text: Està en dos blocs: Un primer suggerint l'oferta de promoció dels diners i l'altra, sobre el fet de poder explicar el què et fa somriure a través de la web i, així poder guanyar un SmartBox.

El ritme d’exposició, de lectura: És un ritme ràpid per la posició del text i àgil.

No hay comentarios:

Publicar un comentario